studia:
Neurologopedia SWPS
Logopedia i Pragmatyka Komunikacyjna Akademia Pedagogiki Specjalnej,
Pedagogika Rewalidacyjna Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego
szkolenia:
„AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji” (A. Smyczek, 2008)
„Neurobiologiczne podłoże zaburzeń rozwojowych”/ K. Rymarczyk/2009
„Indywidualna Stymulacja Słuchu dr K. Johansena IAS jedną z form terapii dzieci z centralnymi zaburzeniami przetwarzania bodźców słuchowych”/ R. Borowiecka, K. Rychetsky/2010
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy (A. Łada),
Podstawy karmienia terapeutycznego (P. Jaworski 2017),
Praca z dzieckiem prezentującym wybiórczość pokarmową (K. Bąbik),
Terapia behawioralna w teorii i praktyce kurs 3- modułowy PSTB
„Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dzieci i dorosłych” A. M. Pękacka (2018)
„Wspomaganie karmienia dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym ” M. Przeździęk (2018)
„Rozwijanie jedzenia doustnego dzieci karmionych przez PEG” M. Przeździęk (2018)
„Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt” M. Rządzka (2019)
warsztat:
Palpacja głowy i szyi w praktyce logopedycznej/ B. Sambor /2017
praktyki:
Szpital MSWiA w Warszawie, Centrum Zdrowia Dziecka, Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie
konferencje:
Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna : Rozwój mowy w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci z różnymi zaburzeniami/ 2017
Członek Polskiego Towarzystwa Neurologopedów