KALENDARIUM ROK 2017/2018
22.09.2017 r. Ognisko
Pożegnanie lata. Zrobiliśmy ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski.
23.09.2017 r. Piknik jesienny
Z wizytą w Łazienkach Królewskich. Czekało nas dużo atrakcji. Na początku zabawa z chustą . Póżniej zwiedzalismy Pałac na Wodzie gdzie zorganizowane były animacje. A na koniec lody i rurki z kremem.
6.11.2017 r. Wycieczka do zakładu krawieckiego
Grupa Niebieska i Pomarańczowa z wizytą w zakładzie krawieckim.
16.11.2017 r. Weterynarz
Z wizytą u weterynarza. Pani doktor pokazywała jak bada się psy i robi zastrzyki. Nasze zuchy mogły nawet posłuchac przez stetoskop jak bije serce i obejrzeć badanie USG.
23.11.2017 r. Mali piekarze
Z wizytą w Muzeum Ziemi Otwockiej. Przedszkolaki uczyły się piec chałki.
6.12.2017 r. Mikołajki
Z okazji Mikołajek odwiedzili nas wyjątkowi goście: Pani Karolina wraz z Natanem i Minosem. Alpaki to bardzo przyjazne zwierzęta, które wykorzystywane są w alpakoterapii. Naszym przedszkolakom bardzo się spodobały, chętnie je głaskały, karmiły marchewkami, a nawet czyściły. Później odwiedził Nas też Święty Mikołaj. Przyniósł wszystkim wymarzone prezenty.
23.01.2018 r. Dzień Babci i Dziadka
Dziś był wyjątkowy dzień: Święto Babci i Dziadka. Z tej okazji nasze przedszkolaki przygotowały przedstawienie „Rzepka” na podstawie wiersza Juliana Tuwima. Wszyscy mieli barwne stroje, a na koniec dziadkowie dostali upominki i poczęstunek.
21.12.2017 r. Wigilia
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia Nasze przedszkolaki przygotowały przedstawienie jasełkow. Wszyscy wspolnie szukaliśmy zaginionego Swiętego Mikołaja. Na szczęście znalazł się i rozdał wszystkim dzieciom wspaniałe prezenty. Na koniec wspólnie usiedlismy do Wigilijnego stołu. Odbył się też konkurs wśród rodziców na najlepszą potrawę wigilijną.
15.12.2017 r. Przygotowania do Świąt
Przygotowania do Świat: pieczemy pierniki i szykujemy sianka na stół.
12.12.2017 r. Teatr
Wyjazd do teatru Maskarada. Jechaliśmy komunikacją miejską: autobusem i metrem (co było ogromnym przeżyciem dla Naszych przedszkolaków). W teatrze pomagalismy Elfom przygotować prezenty na Święta. Świetnie się bawiliśmy.
9.01.2018 r. Odwiedziny Myszki Norki
Z okazji urodzin Martynki odwiedziła nas Myszka Norka. Wszystkie dzieci z Naszego przedszkola brały udział w zabawach.

13.03.2018 r. Moja pierwsza wizyta w kinie
Dzisiaj po raz pierwszy byliśmy w kinie. Pojechaliśmy autobusem do Multikina w galerii Złote Tarasy. Na początku Pani przewodnik pokazała nam  kulisy pracy w kinie: mogliśmy obejrzeć „od kuchni” jak robi się popcorn. Później w maszynowni Pan pokazał jak puszczano filmy na dużym ekranie (dostaliśmy nawet po kawałku klisz;), a jak w dzisiejszych czasach to wygląda. Na koniec obejrzeliśmy godzinny seans bajek: Reksio, Bolek i Lolek, Przygody Baltazara Gąbki.
21.03.2018 r. Przedszkolaki przywitały wiosnę!
Dzień pełen atrakcji. Na początku ciocia Marysia opowiedziała Nam jaki jest najlepszy sposób na przegnanie zimy i wspólnie zrobiliśmy marzannę. Później poszliśmy na ognisko, piekliśmy kiełbaski i świetnie się bawiliśmy. Na koniec pożegnaliśmy zimę paląc marzannę w ognisku.
20.03.2018 r. Wystawa Lego
Dzisiaj był dzień wrażeń, pojechaliśmy na wycieczkę. Najpierw podróżowaliśmy autobusem 125, a później wsiedliśmy do SKM (a jak wiadomo fanów pociągów jest u Nas wiele;). Dojechaliśmy do Stadionu Narodowego, który jest ogromny. Po zjedzenie drugiego śniadania zaczęliśmy zwiedzanie wystawy Lego. Na koniec mogliśmy pobawić się w strefie klocków: jeszcze tak dużo klocków na raz nie widzieliśmy! Aż nie chciało się wracać;)
28.03.2018r. Przygotowania do świąt Wielkanocnych
7.05.2018 r. - Hakuna Matata - afrykańskie bębny
Dziś odwiedził Nas Pan z afrykańskimi bębnami i przenieśliśmy się w krainę Króla Lwa. Nasze przedszkolaki świetnie radziły sobie z grą na tych instrumentach.

22.05.2018 r. - Dzień sportu
Jak co roku w Helenowie organizowany był dzień sportu i hipoterapii. Wszystkie Nasze przedszkolaki jak zawsze brały aktywny udział. Gratulujemy Sebastianowi za udział w zawodach jeździeckich, Martynce, Natalce i Sebastianowi za zajęcie pierwszych trzech miejsc w biegu na 100 m. oraz Tomkowi i Oliwierowi za zajęcie miejsc na podium za wyścig wózków.
26.05.2018 r. - Eco Piknik
Już tradycją stało się, że wiosną spotykamy się na pikniku rodzinnym. W tym roku tematem przewodnim była ekologia. Uczestnicy mieli okazję posadzić słoneczniki, uzupełnić wiedzę o ekologii z plansz i gier. Dodatkowo przyjechał do Nas teatrzyk „Urwis” z przedstawieniem „Skrzacie opowieści”. Na koniec zagraliśmy koncert na instrumentach z recyklingu i zjedliśmy pyszne lody. W prezencie każda rodzina dostała sadzonki drzewka szczęścia w doniczce samodzielnie wykonanej przez dzieci.
6.06.2018 r. - Dzień Dziecka w Helenowie
świetnie bawiliśmy się podczas Dnia Dziecka organizowanym na terenie Helenowa. Było moc atrakcji: dmuchane zjeżdżalnie i zamki, trampoliny, pociąg, jazda samochodem terenowym, dojenie krowy i dużo pyszności.
05.06.2018 r. - Wycieczka do ZOO
Uwielbiamy wycieczki! Tym razem odwiedziliśmy zwierzęta w Warszawskim ZOO.
14.06.2018r. - Zielona Estrada
W tym roku na Zieloną Estradę przygotowaliśmy występ pt. „Kaczuszki”. Wszystkie dzieci miały zrobione przez rodziców stroje, a układ choreograficzny przygotowywaliśmy kilka tygodni. Nasze starania zaowocowały zajęciem pierwszego miejsca.
22.06.2018 r. - Zakończenie roku
Wzruszający dzień. W tym roku kilkoro dzieci kończy przygodę z przedszkolem. Bardzo zżyliśmy się z Oliwią, Tomkiem, Martynką, Bartkiem, Oskarem i Zuzią. Jesteśmy przekonani, że dobrze poradzą sobie na dalszym etapie edukacji. Do zobaczenia!